Alla inlägg under september 2009

Av malin nilsson - 23 september 2009 16:00

Hoppas på en bättre vecka nästa vecka, för denna e bara för mycket asså! Jobb, jobb, jobb.Varvat med skräpmat, för inte orkat göra nån mat. va fan Malin....inte ok. Men nya tag snarast.


Ser fram emot lör dock, fira söta Manda.


Sorry för tråkigt inlägg, men min soffa ropar på mig så fruktansvärt högt!!!


love u ciao im out, smell ya later

Av malin nilsson - 22 september 2009 21:45

Med åren (låter som man e lastgammal:) haha så lär man sig, lr iaf jag att välja mina fighter. Kan vara i jobb, som i samtal med chefer och dylikt och andra saker i ditt privatliv. Ibland, även fast du vill skrika DIIIIN JÄÄÄÄVLA IIIDIOT så kan det va bra att inte göra det. ÄVEN fast det är du som har rätt, gör rätt. Ibland lönar det sig bara inte.

Världen är full av fjäsklisor och folk som slickar röv och ja, ibland får du gå på tåget! Till en viss gräns såklart.



Just nu e jag jävligt off, ska jobba sex dagar denna veckan, fy fan.


hej

Av malin nilsson - 21 september 2009 12:26

  

Av malin nilsson - 21 september 2009 11:57

Härligt att börja ett idag, så man hinner med lite innan på dagen (om man inte sover bort hela förmiddagen vill säga) Men idag har jag hunnit med att gå runt sjön, stannat å köpt frulle på handlarn (bulle å festis) erkänn festligt..

Plus ringt lite samtal, beställt en facial bland annat.


Så nu e de bara hopp in i duschen som gäller!


hej å håååå!!

Av malin nilsson - 18 september 2009 15:39

Inte riktigt vaknat till idag. Sov sex i mores och känns som ja sover fortfarande..:)


Ikväll blir de lugna gatan och imorgon också, imorgon kommer e hit! mycke nöje.


ska sova en timme nu


pöz

Av malin nilsson - 17 september 2009 14:44

Nä men go dag!!


Kom precis hem från jobbet. Blir spinning ikväll. Men just förtillfället seriös slappingtime en timme lr två. Because im worth it people!


smell ya later

Av malin nilsson - 16 september 2009 21:14

På aplänge!! Och ja, det kändes. Herrejävlar, haha. Men imorgon blir det spinning igen. Lite lätt ångest idag, ätit massa skit. Tror för jag vart så trött.


Blir till att lägga sig tidigt idag, inte efter elva iaf!


Nu ska ja titta lite tv, sen ta en lång go dusch!!


Gonatt på er!

Av malin nilsson - 16 september 2009 12:50

Sju i morse och hade värsta ont i magen. aj, aj, aj. Så nu vakande jag NU! Ätit en onyttig frukost, så nu ska jag ut och gå.

Inte gå så fort idag, men gött få lite luft.


Sen städa lite och fixa och trixa. Sen jobbar jag tors, fre.


Pöz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards