Alla inlägg under september 2009

Av malin nilsson - 5 september 2009 01:35

Fii fan alltså.

Av malin nilsson - 5 september 2009 01:34

Av malin nilsson - 5 september 2009 01:29

i hyfsad tid idag, inte illa, inte illa!


Vart å firat söta E.

Sen drog vissa vidare till hotellet, vissa drog hem till sitt barn, vissa drog hem för å få ligga och ja, vissa drog hem för å sova. Å kanske drömma nåt i natt igen..

 Thank u and good night som sa den döve till den blinde:) (Ehhh, övertrött?:)


Imorgon blir det skara för hela slanten. Kräftis och mys. Hoppas det inte regnar, kommer ju va där på dagen också.


puss kärlek å respekt å en gnutta snusk på de..Alltså, bara allmänt:)


Å min fru, use the condom:)

Av malin nilsson - 4 september 2009 17:00

Igår kom en annan känsla över mig...som de släppt lite. Om ni fattar va jag menar. En himla skön känsla efter att ha vart förvirrad ett antal månader nu:)


Set your mind free!

Av malin nilsson - 4 september 2009 16:54

Hade en väldigt, väldigt skum, härlig, konstig dröm i natt. Drömde om T. Å det kändes så sjukt på riktigt och nära...ville inte vakna.


Konstigt att vissa människor kan påverka en så, som man knappt känner?


Det är väl nåt, kemi..nyfikenhet...attraktion...spänning..

Sen spelar det nog roll också, hur man är som person. Om man låter en människa påverka en lr inte. Jag är inte hard as a stone. Å skulle inte vilja leva mitt liv så heller.


Jag är uppriktigt sagt tacksam för att jag lever, känner, gör misstag, växer och lär mig. Jag älskar resan!



Av malin nilsson - 3 september 2009 17:12

is back, för idag har jag ätit tacos..å en centerrulle. vadå gott....


Liiiite piggare idag, inte riktigt lika illa som igår iaf:)


Ska kolla på greys strax, älskar dom gamla avsnitten.


Å pompis M, call me.


haha, nu skrattar eb häst på tvn, äkta muminhumor:)


haaaj


Av malin nilsson - 3 september 2009 06:31

Å la mig tidigt igår! typ halv nio. Men det va behövligt, för nu e jag uppe me tuppen å ska gå å jobba:=


Ha en bra dag alla!!

Av malin nilsson - 2 september 2009 16:04

Thats the question my griend!!


å det e bara ja som vet svaret, mohahahaha!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards