Alla inlägg den 7 januari 2009

Av malin nilsson - 7 januari 2009 23:07

 Jag vet inte varför jag tittar på denna jävla filmen, jag blir lika förkrossade varge gång! Nu sitter man här med rödsprängda ögon och lipar för sig själv:)


Filmen handlar om Astrid och hennes mamma. Hennes mamma dödar en kille och åker in i fängelse, och man får följa Astrids liv efter detta. Alla fosterhem och annat helvette hon utsätts för. En fostermamma tar livet av sig och en annan försöker skjuta henne för hon tror att hon stöter på hennes man. Hon förändras från en oskyldig liten tjej till en hård tjej, till ytan iaf.


Men budskapet i filmen, är att vad än ens mamma gör en, så slutar man nog aldrig sluta älska sin mamma. Det krävs mycket mod för att göra det. För att våga släppa taget. Blodsband är starkare än man tror.


Jag får ju för mig ibland att jag vill jobba på socialen, men faaan asså.  The truth of the matter is att jag e alldeles för känslig.Fast ändå stark liksom...Men blödig:)


Tänk å behöva se sån skit varje dag, man skulle ju ta till flaskan när man kom hem:) skämt å sido..SE filmen!! Vit oleander, med Michelle phieffer.


Nu ska jag sova. Im out of here, aiiiighttt!


Av malin nilsson - 7 januari 2009 21:32

Finns ingen bättre malin film än vit oleander!!


fan va äckligt de e me proteindrink me vatten,,men den går ner iaf, me lite knäckemackor.


A Å S fan va längesen de va vi sågs nu! "snyft, snyft"


boooooooooooooooo

Av malin nilsson - 7 januari 2009 12:29

OMG!

Va ute å gick nu å det va värsta skridskobanan ute!!! jag kände mig som bambi, ja svär.

Träffade på L i snåret också, så vi tog sällskap, han e trevlig han!


Ska ta en cigg nu å ringa till c och sen till S, Hoppas S ska in till stan för då åjer jag med honom. Ska in å fika me en gammal kompis, jag inte sett på år!


Sen ikväll blir det kyckling å grönsaker och BoxpASS!


In i duschen me dajjjj nuuuu!


peace!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards