Alla inlägg den 20 januari 2009

Av malin nilsson - 20 januari 2009 17:07

Gjort så mycket idag som jag hade tänkt, fast samtidigt så kände jag att jag bara behövde ta det lugnt.

Nu fick jag ett ryck däremot, tog mig ända bort till telefonen..:) å bokade upp mig på ett dans pass nu klockan sex, känns bra i min kropp:) Sen ska jag ta ett bad å göra lite tjejiga myssaker...peeling, hårinpackning...u know, sån shit som behövs då å då.


I helgen blir de bus:)

På lördag utgång me bästa bruttorna, the more the merrier så e nån sugen så e de självklart ba å hänga på. Mi casa su casa! (alltså inte till allmänheten,men till vänner)

På fre mys me Bästa mattias, bio å kanske nån drink? myyyys! me want pina colada:)


so long.!!


p.s vill ni känna er bra i era kroppar, (:)) köp faktum. Dom e ju så söta där dom står å säljer. go go go!!!



Av malin nilsson - 20 januari 2009 12:48

Den sista tiden, så jag tog faktiskt semester nu i eftermiddag.Kände jag behövde det...städa lite å så, fixa å dona lite granna. Man hinner seriöst ingenting när man jobbar dubbelpass! Ringde till J nu också å frågade om hon hade tid för en massage, men hon skulle till djursjukhuset. ABooooooooo. Hade vart så gott idag, det e verkligen en sådan dag.


Ja, ja vi får se vad jag hinner med, Imorgon blir det jobb på gymmet iaf (i seriesly need the cash) sen box pass me steph.


pözz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards