Alla inlägg den 9 januari 2009

Av malin nilsson - 9 januari 2009 12:04

Idag har jag ätardag (väljer själv vilken dag i veckan jag vill ha, från vecka till vecka) Så jag åt en kräm bulle, Mer och vaniljyoghert till frukost:)


Sen blir det kycklingkebab lr tacos till middag..å lite godis inbetween:)


ok, ok, ja vet man behöver ju inte överdriva, men så gått att inte behöva äta "nyttigt" desa dagar.


Ska jobba hela helgen. Suck. Men, men känns ändå helt ok denna helgen. Ska träffa min söta vän stephy på allum i morgon på min rast. Ta en fik å snacka lite skit:)


Ska få nytt schema på jobbet också. det är både bra å dåligt. Kommer vara ledig lite fler kvällar och det är ju kul. Men OBt försvinner. Men, men i livet får man ta det goda med det onda..Lr onda å onda, men ni fattar vad jag menar:)


Hoppas isen försvinner i helgen också, så man slipper stövla omkring å känna sig som bambi. Inte så kul som det verkar nämligen..


Funderar på om jag ska beställa nåt till egypten också, mum and dad har ju katalogen. Kanske nåt gott..lite godis å nån god sprit å ha på hotellet. Fast det e ju all inclusive, så bättre å ta det på hemvägen då kanske..


ok mina grisar I love U, and now im out of here!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards