Alla inlägg den 5 november 2009

Men

Av malin nilsson - 5 november 2009 16:46

Oj så mysigt, få en sån kommentar! who r u?


Idag har jag en djävulsk huvudvärk och har legat på soffan sen jag kom från jobbet...ja, lite jobbigtt faktiskt. P skulle komma hit egentligen och hjälpa mig sätta upp lite saker, men ska ta det imorgon istället. Vissa dagar orkar man bara inte...lr hur?


Ska iaf iväg på spinning och lite bastu strax! Because im worth it!


Sen ikväll blir det mega slapptime!!


Jag snackar morgonrocken, theet,en god bok och ingen telefon och dator. Kanske tv. Blir så hiiiiiiiimla dött annars juh:P


Mat idag: smörgås, ägg, juice, modifast, en bit blåbärspaj, köttfärsås/spaghetti.


Sen blir det nog fil med jordgubbar efter träningen.


Jag undrar hur morgondagen blir...har planerat en massa. Men får se.

Ev vin och ost kväll med J, men inte roligt när man vet att man ska upp 07 för att jobba. Även om det inte blir så sent.


ja det ger sig.


En sak är säker, ska NJUTA av att vara ledig imorgon.


pözz

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards