Alla inlägg den 11 november 2009

Av malin nilsson - 11 november 2009 20:44

Lite ovanligt, men jag älskar att gå och handla mat. Gör detta ungefär en gång i månaden (storhandlar)


Vet redan vad jag ska köpa nästa gång, ska göra egen musli, köpa massa nötter, kokosflingor, så rostar man detta i ugnen med lite olivolja och vatten i en djup plåt tror jag blir bäst. Erkänn great! Nån som prövat?


Billigare i längden än att köpa färdig juh..


Idag när jag stått på crosstrainern i 45 minuter rusar C in och säger, "det blir viiiiiiist box idag" Jag bara dog en liten stund. men va med på boxen också. Det gick faktiskt bra, men klart man inte hade lika mycket energi, eftersom jag hann träna nästan en timme innan. Ja, ja det var gott med mat hemma sen. Tunnbröd med philadelphiaost och lite ahlgrens bilar jag hade hemma. Å loka. Mums.


Vill verkligen in i duschen nu, men måste se greys först!


pözzzzz

Av malin nilsson - 11 november 2009 15:15

Fan har jag lagt dem då?!

Av malin nilsson - 11 november 2009 11:25

Vattenpalatset!:)


Det var hur skönt som helst att åka simma på morgonen!


Tror jag simmade 25 minuter. Nästa gång blir det mer. Lite mjukstart så.

Men himla tur att jag gillade det.l har ändå köpt simkort nu..


Lite mer meck blir det ju ändå, lättare bara dra på sig dojjorna och gå ut och gå tex, men man måste utmana sig själv.


Å alla ungar som är där...ba å simma förbi dom. Låt dom inte "get to you" för då är du körd haha.


Så ja, absolut, 2 ggr i veckan hade ju varit great!


im out, tjooooo!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards