Alla inlägg den 12 november 2009

Av malin nilsson - 12 november 2009 17:10

hade ett grymt inlägg att skriva..trodde jag. Det blev inte som jag tänkt mig, så jag raderade det..


Det var något om advokater...och städare och ödet och bla bla bla.


Vi skiter i det, ok?

Av malin nilsson - 12 november 2009 11:02

va viktigt det är med återhämtning...jag räknar inte dagar lr så, men att man lyssnar på sin kropp över huvudtaget!

Det ger ju en tydliga signaler likom! Känner du inte att du ska träna, GÖR DET INTE. Vänta och se hur du känner dig dagen efter ist...Lr dagen därpå...kroppen bestämmer.


Idag gick jag ut och gick innan frukost, men fan det va big no no på det asså. Och spinningen ikväll tror jag att jag skiter i också, men e ju några timmar kvar tills dess så vi får se.


Känner mig lite hängig, trött och förkyld...hände där då?


Ja, ja över till en annan sak, en viktig sak!

Jag har sett världens finaste puff på möbeloutlet affären i Lerum. Den bara skriker att jag ska köpa den!

Den är lite indien inspirerad, hand gjord och färger i rosa och beige. 1000 kr kostar den.

Jag ska köpa den! Ba måste ha den, det är den som är pricken över i et i mitt place gud damn!


hej



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards