Alla inlägg den 4 mars 2009

Av malin nilsson - 4 mars 2009 21:57

Nu ska jag blogga. Sen ska jag duscha .Och sen ska jag zzzova.


Jag har en vän. Vi kan kalla honom Knutas. Han är lite speciell. Han är rolig, omtänksam, söt och snäll. Men han är också ensam, har problem med alkoholen och ser sig gärna som ett offer. Tycker synd om sig själv. Tänker mer på sig själv än på andra. Vet ej om det är medvetet, men blir så många ggr och han tänker inte på att han sårar andra.


Jag gör vad jag kan för att hjälpa honom. För han är min vän. Men det är inte lätt alla gånger, att tycka om någon som inte tycker om sig själv.


Vi får se hur detta kommer utveckla sig, för man kan inte bara ge och ge. Men man blir ju glad när man ser att man gör nånting bra.

Och det är inte så heller att jag känner mig skyldig på nåt sätt, för att han behöver mig,utan jag tycker om honom.


alla dessa sms..dessa konstiga sms.


Ja, vi får helt enkelt se. Finns här iaf. Så länge jag inte känner att han utnyttjar min snällhet.


Jag tycker såhär. Vi lever här och nu i världen. Vi alla som  lever här nu tillsammans, borde komma överens och vara snälla mot varanndra, ta hand om varanndra. Uppmuntra varanndra våra starkheter och hjälpa varanndra med våra svagheter.


Men jag e heller inte naiv, vi är bara människor och vi alla gör misstag. Vi gör så gott vi kan.


Puss på er å gonatt.


Nu har ja vart nog sentimental för en kväll:)


Detta är ett beslut jag måste ta och jag känner när det blir too much så att säga. Man måste kunna sätta gränser, om en människa "inkräktar" i ditt liv och bara suger energi..


Phu, over and ouuuuuuut!

Av malin nilsson - 4 mars 2009 13:29

Har varit på lite roadtrip idag, hihi. Först lämnade min bil, sen alingsås storken och Öb och sen vidare till godisfabriken. Tänk att jag har missat detta godisparadis:)


Nu ska jag städa lite, sen hämtar mamma upp mig efter jobbet så ska vi promenera lite, sen den brutala träningen ikväll=box. Hoppas jag får en lite snällare partner denna gången:P

WAlla magen!!!!!!!!!!

Av malin nilsson - 4 mars 2009 09:55

Här och försöker få i mig frukosten, vart hos läkarn precis och ska nu lämna bilen, sen ev in till alingsås en sväng. Mys.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards