Alla inlägg den 15 mars 2009

Av malin nilsson - 15 mars 2009 19:14

A men jag gör så att jag  lämnar in å säger att jag vill ha från 10 aug och fyra v fram. Då kan jag bestämma sen, Men antagligen så åker jag på apollos

utbildning. Och skulle det inte bli så av nån anledning, så e det ändå gott att ha semester då. Säkert fortfarande fint väder och billiga resor.


Å people, ja veeet im addicted to tacos) Äter för tre personer när jag äter det:) Så gott juh...haha.


Nu ska jag in i duschen å packa ner lite frukost och kläder tills imorgon för jobbet. Sova hos M inatt ligga å kolla på 2 å en halv män å sånt. Den e kul:)


På lördag ska ja träffa bästa tjejerna, looooove!

Å förhoppningsvis fikamys med S nån dag i veckan.


Massa träning också, grooooooove!!


love!!

Av malin nilsson - 15 mars 2009 13:55

Ätit tacos precis, så nu blev ja skittrött:)


Har jobbat idag, men bara till ett så det är ju lugnt. Sov typ hela kvällen igår och hela natten. Det behövdes..


Tänkte jag skulle gå ut och gå runt sjön, men väntar en timme eller två.


V har fått magsjukan...stackarn!! Den är inte rolig!

Ringde och bokade upp mig till dansaerobicen nu tills på tisdag, fick sista ordinarie platsen, snacka om eftertraktat pass haha.


Måste verkligen städa i veckan. Ordentligt, damma dammsuga och moppa och sånt kul.Sånt  Som malin älskar. Men oj va skönt det är när det är gjort!


tjingeling!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards