Alla inlägg den 27 mars 2009

Av malin nilsson - 27 mars 2009 22:22

Jag kommer inte nöja mig (va gäller killar) förrens man är så kär att man inte vet vad man ska ta vägen...Man har fjärilar i magen och man längtar efter personen precis efter han gått. Man sover med hans tröja, om han lämnat kvar någon. Och väntar på det där smset...Det där telefonsamtalet.


Är man kär i någon, så vill man vara mad den. Då ringer man det första man gör, om man varit nånstans (tex å jobbat i annan stad en vecka)


Sen säger jag inte att kärlek är nånting enkelt. För det är det definitivt inte. Det kan vi väl alla hålla med om...?


Och den är inte heller alltid som i en michael bolton ballad.

S

Av malin nilsson - 27 mars 2009 22:17

Precis myst lite med S. Tycker om han så mycket. Det blir mycket prat om gamla tider.


Allt spring i centrum, alluden (alla snöbollar han kastade på oss:P) alla discon, där man köpte hallondricka och dansade tryckare.

Vilka tider.


Ibland när man ville va extra fräck så drog man till rydsbergsdiscona. Det va grejer det.


Tänk va ung man va då...men ändå så vuxen, tyckte man då. Alla känslor man kände är ju lika verkliga som dom man känner nu.

Allt va nytt och spännande. Nu är det andra saker som är spännande, men på ett annat sätt.


Man får aldrig tillbaka första kyssen, första killen man dansade tryckare med, första discot och allt det där andra.


Jag är glad att du finns i mitt liv iaf.


gonatt.

Av malin nilsson - 27 mars 2009 20:12

Shit båda paren är så bra, man blir avundsjuk (och jag blir inte lätt avundsjuk)


Men vete fan vem jag hejar på alltså..baggen lr den starka mannen?!


Hmm...ja, vi får se!!


Hurra för go fredag!


puss

Av malin nilsson - 27 mars 2009 19:01

Blir inget stan idag, så nu ska jag ist ta en lååång dusch me barnängen:) så god.


Sen chilla!! Så vill nån komma förbi på en fika så är ni så välkomna så!


men inte inom en timme, för så e ja i duscha!!


katjiiing!

Av malin nilsson - 27 mars 2009 16:44

Min lilla vän är ledsen. Då blir jag ledsen.


Inge bra alls


Idag har jag shoppat för alldeles för mycket pengar, väntat på p-piller recept i en timme, inte hunnit äta lunch så sitter nu å äter nachochips med guacemole. Så stressed, ska träna om en dryg halvtimme. Men sen blir de nog bättre. In å chilla med M! Cant wait. Käka lite go mat. Å kanske ta en fredagsdrink!:)


Peace ta hand pm varanndra, å ta aldrig varanndra för givet!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards