Alla inlägg den 3 april 2009

Av malin nilsson - 3 april 2009 16:10

Idag tio morgonen va jag back hos frissan. Nu blev det som ja tänkt mig, så nu e jag el blondina igen. Me like! Det enda är att min underton, är varm nu iom att jag färgade det kopparbrunt sist, hade vart ännu lite bättre om färgen va kall. Men det sista av den färgen kommer gå av sig i sommar här nu, när solen kommer.


Sen facial hos A. Wonderbaaart skönt. Men nu känner man sig sådär vacker:) Ha ha, röd i fejjet som sjutton. Blir bra tills imorgon.


Nästa gång typ till hösten ska jag bränna lite kärl, som man kan ha under näsan och så. Ibland går de bort, ibland inte. Dietermi tror jag det heter. Mor min gjorde det en gång, hon har väldigt känslig hy (jag har bland hy, med tendenser till känslighet).


Igår hade ja värsta relationsdagen:) Lr kvällen rättare sagt; På kvälla kom min kära C hit och vi snackade om allt mellan himmel och jord (Och åt citronjätten, värsta sommarkexet:) Blev mycket snack om killar och jag blir mer och mer övertygad om att jag ska låta det här mellan mig å M vara. Låt det ske naturligt. Med andra ord, sluta kn--lla på fyllan:)

Men a vi får se med det.


Sen ringde min kära A och vi snackade till halv två på natten. Hon och henns boy har haft lite probbs nu på senaste. Men jag är övertygad om att dom kommer fixa, för dom passar så otroligt bra ihop enligt mig. NI vet ett sånt par man ser, och man bara kan se kärleken strömma emellan dem.


All u need is love people!!


Ciao bellas (p.s ikväll blir det hemmakväll själv. Ska bli mys. Kolla film och så.) hundra år sen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards