Alla inlägg den 11 april 2009

Av malin nilsson - 11 april 2009 17:04

Tänkte jag vara väldigt osocial och ta mig en rejäl hemmakväll med film godis, chips å cola. Det låter väl ok va!?:)


Tänkte kolla på sandor slash ida lr va den heter. En malinfilm. Haha, såg den för några år sedan, men kom ihåg att jag tyckte den va bra. Sådeså!:)


Hoppas servette är öppet idag. Håll tummen ok!


Glad påsk!

Av malin nilsson - 11 april 2009 12:42

A haha När s fick höra detta uttryck igår av C blev hon helt galen:) kan man säga så?..:)


Man märker att man är på väg utåt när man har på strumpebyxorna på ena benet och man börjar sminka sig. Det smyger på liksom, sen  blir det som en självklarhet att man ska ut! haha


Vissa människor är bara så underbara, som dom små trollen som va hemma hos mig igår. I just love U.

Satt här och drack lite vin och tjöta (fast faaaan alltså, en chipspåse grillchips, lr gräslök å dill hade inte suttit fel):)


Sen hamnade vi på Basic såklart:)

Men jag va riktigt, riktigt duktig. Gick hem typ vid ett. Det kändes som ett moget och bra beslut för idag mår jag riktigt, riktigt bra. Ska t.o.m ut och promenera runt sjön. (Inte i min allar snabbaste takt kanske, men ändå...)


Fick en kärleksförklaring av en vän igår också. Jag sa såhär, i love U, men som en mycket, mycket bra vän. Man ska alltid vara ärlig.


Nu ska jag vila en timme, sen ut och traska.


Kisses och hugs!


Peace!!!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards