Alla inlägg den 7 april 2009

Av malin nilsson - 7 april 2009 17:10

Började jobba på gymmet fyra idag och kom på att shit, har ju ingen nyckel så syrran kom hit med sin. Sen fem minuter efter hon gått så tappade jag den. Hittade den seriöst inte någonstans. Sen kom den fram, men ändå. Så sjukt. Letade och letade!!! haha.


Jag å S hon som jobbade innan mig beklagade oss lite, var är alla hotties liksom?!


Finns la en och annan här dock.Lite ögongodis vill man ha!

Hoppas det blir box imorgon, men än så länge ser det mörkt ut. Då blir det life isf.


Syrran har köpt hit värsta påslägget, haha lätt att man kommer nalla lite ur det ikväll. Asstort e de! Hon brukar ställa fram det under påsk så får alla ta om dom vill.

Det brukar uppskattas:)


C

Av malin nilsson - 7 april 2009 14:46

I say like this, dont mind the haters aight!!


You go!


Love!!

Av malin nilsson - 7 april 2009 10:11

Vaknade kl tio idag, men fan känner mig inte utvilad. ÅÅÅh!


Har iaf ätit frukost nu, rostade mackor med räkost och en redbull, så nu mår jag lite bättre:) Kände att jag behövde en liten koffein och fettchock:)


Ska ut och gå. Men frågan är, VART är det fina vädret?!

Ser ut att bli vinterjackan och det känns ju inte ok. Men what to do, what to do, det är bara till att role with it.


Måste köpa tops och brevpapper idag. Tops är nånting jag alltid glömmer när jag e å handlar. Surt värre.


Jag måste starkt rekommendera, i Kvantum i charken så har dom kyckling enchiladas för 20 kr och dom va SJUKT GODA!!!!!

try them!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards