Alla inlägg under juli 2010

Av malin nilsson - 15 juli 2010 15:40

Lite synd om mig själv faktiskt! Håll en tumme på att jag kan jobba imorgon!


Man kan ju alltid ligga inne och titta på serier whick is exactly what im doing!


Har nytt simkort från idag också, fast iofs så har smsen inte krånglat på ett tag. Jaja, nu blir det väl super superbra då!


Är sjukt sugen på cola!!


Längtar efter S! Ut och dansa snart!!


Puss på er

Av malin nilsson - 12 juli 2010 12:10

Semestern och jag känner mig inte alls bra, inte ok detta!


Jag hoppas att panodil och strepsils löser detta. För frankly, har inte råd att bli sjuk nu.


Är ju väldit sugen på att gå runt sjön och bada också, men får se hur man mår sen.


Sov ni bra i natt? Inte jag, AAAAAllldeles för varmt!


Idag blir det ceasarsallad till middag iaf, mums längtar redan:)


Nu off to apoteka!!!!!!!!!!

Av malin nilsson - 11 juli 2010 13:55

Känt mig "slö" i två dagar och när jag vaknade idag så har jag frossa och ont i halsen. Får se hur detta utvecklar sig, usch.


Skulle inte gått ut igår heller va bara irreterad! jaja, gav det ett försök iaf.


Väldigt trevligt hemma hos S, grill och tjöt och vin!


Antagaligen i Spain i maj, det tycker jag tjejer!


Nu ska ja logga ut härifrån och lägga mig under en filt och kolla på MASSA film.


usch hejdå

Av malin nilsson - 10 juli 2010 14:59

Dag.


Gått runt sjön med mamma idag! Behöver jag ens säga att det var varmt som faaaaan? Hua. Helt slut nu.

Kollade på walk the line igår, vilken fantastisk film.


hörs sen tjooooo


Grill och lite drinks sen

Av malin nilsson - 9 juli 2010 14:11

Sitter nu här och avnjuter en iskall cola light (lycka när man kommer på att man faktiskt köpte hem ett sexpack igår, så man för en gångs skull har kvar i kylen)


Ätit Vs fantastiska tårta till frukost, mumsigt. Har nu tagit tag i tvätten så nu hänger den och dinglar och väntar på att få bli torr.


Sj ska jag nu gå runt sjön och ta ett dopp på vägen. Lycka.


Såg Eclipse igår. Jag tyckte den var helt F.A.N.T.A.S.T.I.S.K


Har nu bestämt mig för att läsa alla böckerna, ska ringa söta E och kolla om jag kan låna dom nu snart.


Hände en del kul saker på bion igår, men det kan ni ju fråga C om:) AAAAhahaha.

Du va inte chefen igår, det är allt jag har å säga om den saken.


Heeeeeej!

Av malin nilsson - 8 juli 2010 18:07

Ingen kille har någonsin vart snyggare än patrick swayze i Filmen dirty dancing...


Tjejer, håller ni inte med mig?

Av malin nilsson - 8 juli 2010 12:11

Kanonkväll igår!


Somna med smink å allt runt 0400 i morses.

Idag är vädret rätt kasst men det känns helt ok. Jag hade tänkt att kolla på två filmer och lite sånt.


Hade ett JÄVLIGT bra samtal me en kille igår.

Vet att ni blir nyfikna nu men så är livet:)

Det var iaf skitbra det han sa. Kanon. Klockrent. I do it.

Power!!


Nä om man ska ta en dusch, tvätta bort sminket äta lite och bara ha de gott nu.



Hej.



Av malin nilsson - 7 juli 2010 17:30

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards