Alla inlägg den 11 januari 2010

Av malin nilsson - 11 januari 2010 22:10

När jag satt på bion i Lördags så märkte jag att mamma hade ringt 2 ggr, så jag ringde upp när jag satt på toa efter bion.


She was not happy:)

För andra gången hade jag ställt mig på fel parkeringsplats...Och eftersom bilen står på henne, så ringer dom henne när det är något....Ooops.

Men va fan, svårt att se när det är fucking snow everywhere, han kan la ställa sig nån annastans, typ bredvid mig? Hur svårt kan det va?


Men aja, nu är jag iaf jättenoga med vart jag ställer mig, haha!


Många som börjat med cambridge nu. jag har köpt hem mf och ska känna på det lite igen..ska försöka ta två om dagen iaf. Orka feta sig liksom...det finns inge värre...Känner man sig fet är ingenting roligt.


Tränade idag, det va helt underbart. Men fuck, va svårt det va.


yäyä, nu ska jag kolla klart paradise hotel (vilka tomtar dom är) och sen sova.


Liebe!!

Av malin nilsson - 11 januari 2010 16:56

  

Av malin nilsson - 11 januari 2010 11:23

Idag tänkte jag gå på massage..men jag har inte bokat någon tid, då är det inte superlätt.


Väntar på ett samtal från tennisklubben och jag hoppas hoppas verkligen hon har tid, idag!!


Denna veckan vet jag inte riktigt om jag ska jobba något faktiskt (Lr jo, jag tog två tider lör, sön, men det är typ 15-20, värsta soft)


Det är ju så liksom, ja hoppas det kommer rulla på bra, annars så vet jag vad jag ska göra.


Håll en tumme lr två nu. Annars kanske jag försöker få en klipp/slingtid nånstans, god knows det är också på needs to be done listan:)


ha en trevlig dag alla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards