Alla inlägg den 23 januari 2010

Av malin nilsson - 23 januari 2010 14:42

När jag var yngre tyckte jag helt andra människor var vackra, än dom jag tycker idag!


För det första så tycker jag mina vänner och min familj är dom allra vackraste!

Skönhet för mig är styrkan att våga vara sig själv.

För det första självsäkerhet och humor är så jävla attraktivt så det finns inte!

Pondus och orginalitet.


Skönhet har, för mig ingenting med kläder och smink att göra. Lr om du är smal, tjock lr hur du nu än ser ut.


En Trevlig, snäll, ödmjuk, självsäker person blir i mina ögon vacker.


Sen självklart kan jag tycka att en person blir/är jävligt snygg i nån snygg klänning t.e.x lr nåt annat.


Sen är man väl lite fåfäng till mods, jag t.e.x skulle önska att jag "vågade" gå utan smink oftare, men det är väl en sån individuell sak som man själv får jobba på.


Tänk t.e.x att gå ut t.e.x en kväll på krogen, utan nåt smink överhuvudtaget och rätt fula kläder? Hade man "kunnat" med det.

Power på den asså!


haha.


Im out!

Av malin nilsson - 23 januari 2010 13:39

Jobbade till c.a 00.30 igår och när jag väl va hemma kunde jag inte sova, så vaknade nu och känner mig helt väck. Usch. Missade mitt träningspass också, så där var 75 spänn åt helvette. Måste bli bättre på det där att boka av, ist bara för att trooo att jag kommer nog gå. Blir ju dyrt.


Nu ska jag försöka bli människa igen, wish me luck.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards