Alla inlägg den 14 januari 2010

Av malin nilsson - 14 januari 2010 20:49

Torsdag! Tänk vad man hinner med mycket då man är ledig:)


Frissan, fik hos A, promenad med Mamma,fik hos E, städ, m.m m.m


Skön Torsdag helt enkelt. I like.


Gjorde håret väldigt neutralt, så kan man göra mer slingor till sommaren ist. Klippte en bit med, men det gör inget, det BEHÖVDES:)


Sitter här med ansiktsmasken och filurar lite.


Imorgon ska jag vara på jobbet klockan tio och kanske två timmar framåt, sen långpromenad. Sen ja, ha en go fredag!


Goe brudarna kommer hit. Ska dricka vin imorgon, ooh i like.


Vill bara säga...I love U. Ni vet vilka ni är.


Nu hoppas jag det kommer en bra film och jag ska försöka att INTE smita iväg och köpa godis. Vill faktiskt va smal tills vi åker (lr, smal å smal, det blir jag väl aldrig, men a ni fattar)


heeeeejråååå

Av malin nilsson - 14 januari 2010 10:49

Vaknade jag idag, pratat med H, käkat frulle, messat lite me min fru och lite så.Ska iväg till frissan strax, sen kanske fika me min fru också. Kanske en sväng till systemet. Å sen behöver jag städa också..jag tror jag skrev att jag skulle städa häromdagen, men icke. Blev aldrig så. Så bra passa på idag, då det inte ska tränas.


Fick mess av A, hon kanske ska ha fest i mars. Hoppas det! Den 26 lr nåt sånt, jag kommer hem den 15de så det är bra.


Hej hopp!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards