Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av malin nilsson - 11 augusti 2010 21:17

Lyssna på låten "love the way you lie". Se gärna videon också. Så sjukt bra. Inte bara för melodins och soundets skull, utan låtens innbörd..


Tjej träffar kille. Tjej träffar spännande kille, han är inte riktigt som alla andra killar..Han är mycket mer passionerad...Tar för sig..Är generös och överöser gärna med komplimanger. Men det är äkta. Det du känner i ditt hjärt just, det är äkta. Ingen kan ta det ifrån dig.


Du vet att han inte alltid talar sanning du "Love the way he lies". Du känner det i hela kroppen. Hot and cold. Vad kommer hända idag?


"Han får mig att känna mig levande"


Av malin nilsson - 11 augusti 2010 16:53

Smeknamn: Hmm, oftast inget, men brallan och korven försikommer ibland:)


Låt som du lyssnar på när du är ledsen? OOh dom värsta balladerna som finns, gärna Westlife. Och grämer mig riktigt ordentligt..Det är bra ibland.


Beroende av: Soliga sommardagar?...:)


Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och min personlighet.


Hur imponerar man på dig? Man är generös, öppen (lite mystisk också) Och liiiiiite, bara lite odräglig också:) Skoja!


Brukar du skratt för dig själv? Hela tiden.


Hur svarar du i mobilen? Haaaalllååå! Lr a de e malin.


Vem ringde du senast? Camilla Johansson.


Vad sa den personen som du pratade med senast? Att hon inte diggar Leopardvästar. Inte så speciellt mycket i vilket fall..


Brukar du komma i tid? Ja.


Hur känner du dig nu? Mycket bra! Ser fram emot träningen, sen ser jag ännu mer fram emot min myskväll jag ska ha sen...Lite gott och två filmer som jag velat se ett tag.


Vanligaste färg på dina kläder? Hmm, vit, svart rosa tror jag.


Vad saknar du? Pengar (alltid), mer resor, mer sommar.


Hade du en bra kväll igår? Ja, men inte så bra eftermiddag.


Favoritdryck på morgonen? Färskpressade joucer.


När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 23.00


Är du blyg? Nej.


Sysslar du med någon idrott? Hmm, well promenadr och gym. Lite simmning ibland. Men oj vilken periodare jag är. Tyvärr.


Tor du på kärlek vid första ögonkastet? Asså. Dom som känner mig tror att jag tänker skriva ja här, men asså. Jo who im kidding. Jag tror fan på det.


Har du spytt offentligt? ja. Det är väl inte det roligaste man gjort..


Har du bra vänner och familj? Jaa! The best!


Vad är det finaste du fått? Ett nintendo 8 bitars en gång för länge, läääängesen.


En speciell dag du minns? Svårt att välja en, det går inte.


Samlar på? Inget speciellt..


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma/Nån go vän.


När grät du senast? igår.


Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda me alla på en resa nånstans, faaan va ball.


Vad dricker du helst när du är törstig? vatten, Cola.



Nu ska jag käka, sen träna. SEN MYSA!!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards