Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av malin nilsson - 27 augusti 2010 13:07

Igår fick jag en känsla över mig...jag var bara såå sugen på att gå ut!

Slutade med att jag och en kollega gick ut, blev rätt sent dock men himla trevligt ändå! han är himla rolig att umgås med måste jag säga. Peace!


Idag har jag varit hos frisören. En ny tjej jag inte gått till innan. Jätte duktig, kan gott rekommendera henne!

Blev väldigt "Malin" alltså naturligt med blonda smala, smala kalla slingor blandat med mörkblonda. I love! Hon tjejen som fixade mig har i löshår, jag är nu sjukt sugen på att sätta in det sj. kanske pröva det, i typ jan lr nåt. Ja, måste pröva det. Å L är ju så duktig också, så hon får fixa det på mig.

Är sugen på att köpa en grej också, från smashbox en primer som ska ge massa lyster samtidigt! Låter det inte fantastiskt? Måste checkas in. Inte idag dock. Ska jobba strax.


Vad tjejigt det blev här då:) Men så får det bli ibland. Är ju faktiskt tjej:)


Blir nog en sväng till stan nästa v, köpa lite stuff.

Borde handla mat idag också, efter jobbet kanske? ÅÅh jag är hungrig!


Lst en bra bok som jag lånat av en vän, snlla mamma sluta dricka. Skriver om den imorgon. Pöz.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards