Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av malin nilsson - 20 augusti 2010 17:51

Sitter nu och lyssnar på en av världens bästa låtar! Bryan adams, everything i do, i do it for you. Gives me the chills..


Igår var jag skittrött. Alltså. Jag somnade klockan åtta. Innan dess åt jag en MASSA godis. Å vad vill jag då säga med detta? Jo, lyssna på din kropp. Var jag godissugen? Nä, jag var pisstrött!!


Godissugen...trött. Rätt varje gång.


En annan sak jag gått och grubblat på..haha. Av alla konsumenter som köper porrtidningar, så är det alltid män. (iaf på mitt jobb) Hur kommer detta sig, egentligen?

Fast vi vet ju alla svaret på den frågan, egentligen. När vi tjejer vill köpa sånt åker vi till MARTIN  shop:) Så ingen slipper se oss.(förutom våra crazy girlfriends då vill säga)

Samhällets regler? Jodå.


"U know its true, everything i do, i do it for you"

"Look into my eyes, u will see what u mean to me"


Vill säga en till sak. Mina jobbarkompisar är UNDERBARA! Ni ska veta det. Guldvärda. Alla borde ha såna roliga, trevliga människor omkring sig på dagarna.

Positiv energi i tell ya!!


Nu ska jag över till H på lite middag, nice!


Låååång dag imorgon. Jobb i typ 13 h. Först S sen basic. Kom dit och DRICK ÖL!!


Hejdå.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards