Alla inlägg den 5 september 2010

Av malin nilsson - 5 september 2010 23:09

Två timmar idag. Lagom:) Nä,men skulle lära mig en grej bara så..


Så vad händer då?

Jobba imorgon, På ons kommer kidzen, Torsdag träffa E och A (längtar)

Fre, jobba Lör, ev utgång (Om man känner sig bra å så) Sön, antagligen slappisch, Lr göra nåt!


Är sugen på att börja lsa en bok jag har här hemma, men inte idag, nä nu ska jag faktiskt sova, ZZZZZZZzzzzzzzz..


Älska hösten! Ja, faktiskt. Friskt och skönt ute. (fast sommaren kommer alltid vara min favorit årstid..Bada, grilla, mysa, sola och mycket, mycket mera!


Jag har planerat min ät dag imorgon, vill ni veta...Här får ni det eather way.

Frukost, 2 kokta ägg en skiva backon och juice. Middag, ugnsbakad lax med fetaost, creme fraishe och socker ärtor. Till det, en grekisk sallad. Mellis, 1, äpple. Mellis 2, morot.

Lunch också va fan, a det får vi se.

Gonatt!

Av malin nilsson - 5 september 2010 16:10

Det går fortfarande åt rätt håll! Fortfarande väldigt trött, men orkar promenera och sånt, febern är väck. Gott!


Nu så tänkte jag tvätta badrummet.

Imorgon blir det jobb, 14-22, helt ok. Inte jobbat på en vecka nu, så man får väl ta det lite lugnt och känna på det så man inte stressar ihjäl sig och blir sju igen.


På ons kommer systerbarn från Stockholm, kul! Undra om man ska gå på liseberg lr nåt? Ja, vi får väl se.


Nu måte jag fortsätta greja.

Ha en toppen Söndag alla...Å till alla er som ligger bakis, RESORB mina vänner, RESORB.


Haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards