Alla inlägg den 15 september 2010

Av malin nilsson - 15 september 2010 21:17

Imorgon tidigt ska jag åka till Allum. Inte varit där på år och dar, men behöver köpa regnkläder och träningskäder. Imorgon blir det nog dock bara regnisar. Det är mest akut!!


Apråpå det, shit vad det regnar ute nu. Inga tv kanaler funkar. Hjälp.

Å inte dvdn heller, måste skaffa en ny PRONTO! Helst imorgon, för jag har en film här hemma som jag gäääärna vill titta på.


Sen borde min kära pappa kolla på mitt fönster och lampan i min spis.

Vad skulle jag göra utan dig?


Hej!

Av malin nilsson - 15 september 2010 12:05

Så jävla god frukost, ägg och avocado. Stekta. Kombinationen var killer!


Nu ska jag fixa lite och sen möte klockan fem. Får se hur mycket vi hinner med idag.


På lör blir de lite barnkalas, lilla J fyller 2 år! Helt sjukt hur snabbt tiden går, var ju inte längesen hon var gravid:)

Jobba i helgen också, så det blir lugnt och fint.


Har inte så mycket att skriva idag faktiskt, haft en segragen morgon så börjar med min dag typ u. Mätt och belåten.


A och H, ha det för jävla kul i turkiet nu!!! Simma lugnt som man säger.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards