Alla inlägg den 9 september 2010

Av malin nilsson - 9 september 2010 16:46

Idag har jag lekt med lilla M, vi gick till lekparken och lekte lite i sanden. Hon är lite för liten för det mesta, men iaf. Frisk luft om inte annat:)


Mamma och S bakade choklad muffins! Tur jag inte är där nu, när dom är färdigbakade....hua alltså va äckligt! (Gott, alltså för er som inte fattar)


Skulle egentligen träffat E och A idag, men stackarn E ligger hemma sjuk. Usch inte roligt.

Nä alltså, nu måste jag ta midag. Blir antagligen lax, lr quorn färs. Hmmm?

Inte speciellt hungrig egentligen, äter ju numera brak frukostar! Ägg, bacom, majonäs, fil m.m


Läste att söta E gått ner tio kilo! Grym är hon. Och väldigt vacker.


Anyway, igår kollade jag på film och åt massa onyttigt. Men jag var sugen på det. Jag behövde det, aight:)

Whatever.


Lets do dinner and lets talk more 2morrow. (Då vankas promenad och jobb. Inte så mycket annat tyvärr).


Bye Ya´ll!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards