Alla inlägg den 9 februari 2011

Av malin nilsson - 9 februari 2011 20:41

OTROLIGT skönt väder ute idag! Riktiga vårkänslor har sipprat ur denne kropp som bare den.


Började dagen med att göra min tre veckors koll hos MEMIRA, allt såg toppen ut och jag har inte det minsta spår av synfel kvar längre.


Sen gick jag och mamma och käkade lunch ( På arkaden såklart, VÄRLDENS mumsigaste sallader) Jag tar alltid pasta, kyckling, alla grönsaker, mangoraja dressing, fetaost och oliver. (Ibland snor jag även lite ananas från salladsbuffé bordet..*Fniss*) Och den obligatoriska kaffe på stan muggen hann jag också med. Fan, måste änna börja variera mig lite, blir ju ALLTID det nu för tiden då jag hänger på stan..


Sen hem, körde ut mina otroligt snygga internet biljetter till och från stockholm, och sen iväg på kalas hos syrran. Alltid lika trevligt, så sällan man hinner träffas allihopa. God smörgåstårta också, vi är så orginella i vår familj. (?).


och du, du har rätt som alltid. Det är väldigt dåligt av mig. När man haft så lång tid på sig och allting, usch. Men, man lever och man lär.


*Sluta lipa och gör nåt åt det istället* Det är veckans...eh nånting! Bra mening iaf. För när det väl kommer till kritan, vill man ändra på nånting, krävs det fan work asså. Inget du gör på en handvändning, så många bäckar små.


Nu ska jag chilla en stund, sen lägga mig rätt tidigt, jobba några timmar imorgon. Och ja, jag börjar i ottan.


All kärlek och kom ihåg DU är värdefull!

Ovido - Quiz & Flashcards