Alla inlägg den 13 februari 2011

Av malin nilsson - 13 februari 2011 15:13

Man hörde med en gång när låten kom "aha, där kom den, VINNARLÅTEN!" Och visst hade jag rätt, som jag brukar ha;)


Hade en riktigt, riktigt trevlig kväll igår!! Tack till alla inblandade!

Kvällen började hos syrran, lite käk och vin och sen kom J och H och sen for vi iväg! Swiiiish!


Idag käkade jag thaimat, var hur längesen som helst, körde en klassiker (Kyckling, cashewnötter, grönsaker i ostronsås med nudlar)


Nu håller jag på att packa, strax klar Inga konstigheter alls, utan kläder att ha på dagarna (Jeans och bekväma skjortor) Tre klänningar om man skulle behöva det, träningskläder, badkläder och lite annat smått och gott. Det är skönt man lärt sig med tiden att packa så lite som möjligt. Man använder ju aldrig ens hälften ändå liksom..


När jag är färdig med det ska jag åka och växla in lite euro, några hundralappar får det bli så man har lite pengar.

Sen göra en sista uppgift, sen tvätta håret oh andra nödvändiga saker och sen...ja, sen är jag nog redo att åka (lr så redo man nu kan bli att åka)


Nä, bäst jag fortsätter!


All kärlek.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards