Alla inlägg den 10 februari 2011

Av malin nilsson - 10 februari 2011 14:31

Och vad ska jag göra med allt detta då?? Ingen aning. Nån får komma hit och hjälpa mig, mina söta grannar/vänner är vana jag panik ringer dom ibland och typ säger, vaaa faaan e deee här? haha.


Pratade med K idag också, måste verkligen kolla vad man ska ha med lite noggrannare. Typ nu ska jag göra det. För sen ska jag på möte.


Det första jag tänkte på när jag vaknade idag var fläskfilé gryta med kantarellsås. Whats up with that?


Jaja, så kan det gå.

Och vad hände med våren? poof väck! Dont like.


Imorgon blir det nog lugnt och sen på Lör som sagt melodifestivalen oh kanske några glas vin?


Life is beautiful!


All kärlek.


Men jag kunde vart utan alla grejer som sagt i rummet här nu, e ju en dude, klarar inte av för mycket saker på en gång:)

Ovido - Quiz & Flashcards