Alla inlägg den 15 mars 2011

Av malin nilsson - 15 mars 2011 14:28

Jag luktar våååår! Finns det nåt bättre än vår i Sverige? Ja, möjligtvis sommar i Sverige då.


Idag har jag tagit en otroligt skön promenad i solen (vindarna är kalla, så glöm inte jackan) Ätit en god frukost (Ägg, avocado och färskpressad juice) Vart inne i Lerum och kollat min kamera. Det var antagligen batteriet, vi ska kolla på det iaf. Så ska hämta det nästa vecka, hon var tvungen att beställa hem ett. Hoppas, hoppas, annars måste jag köpa en ny, då min garanti garanterat har gått ut..haha.


Fixat på af och svängt förbi tandläkaren, som åter igen var STÄNGD. Give me a break. När man för en gångs skull jagar dom, jaa, då är dom inte "hemma".


Nu gott folk blir det lite städning, matlagning ( spaghetti och köttfärsås, en klassiker en dag som denna) och sen träning. Sen kommer nog H hit på lite uppdatering och skvaller!


* Älskar alla mina vänner. Vänner är som stjärnor, man ser dom inte varje dag, men man vet dom är där*


Skickar ut en hälsning till V och gänget som gör göteborg just nu. Wish i could be there. Have fun!!!


Puss!


All kärlek, DU är värdefull!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards