Alla inlägg den 28 mars 2011

Av malin nilsson - 28 mars 2011 21:22

Det som gör ondast är om man blir sårad av den man älskar mest. Det kan vara missförstånd, lr att man inte får den respons man hoppats på. Då är det viktigt att man säger till, lr visar personen att man blev ledsen tycker jag.


Att man har den här kommunikationen, att man vågar säga vad man tycker och känner.


För INGEN är perfekt, det glömmer vi ibland. Man gör så gott man kan och vissa har lättare för vissa saker än andra. Det måste man respektera. Respektera varanndra.


Lite tankar bara.


Jag älskar er, även om jag inte säger det så ofta. ( Det är kanske en av mina svagheter t.e.x)

Av malin nilsson - 28 mars 2011 15:18

Men hallå, tjena tjena!!


Vänta lite, ska bara hämta ett glas oboy..


Så!


Idag har jag jobbat några timmar och nu håller jag på att städa, inte färdig än, men tar en välförtjänt paus:)


Senare blir det lite träning och fiskbullar. Mumma!


Tack för att ni finns och får mig att le ända ut i tåspetsarna!


Ff lite bakis, därför jag är så sugen på iskall mjölk med oboy hela tiden?

Törstig hest..


Tis: Tandläkaren

Tors: Jobba

fre: Vino med faster

Lör: Jobba

Sön:Jobba.


thats it people!


All kärlek!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards