Alla inlägg den 21 mars 2011

Av malin nilsson - 21 mars 2011 13:37

Här står man i godan ro och ska grilla sig en god majskolv och vad saknas i köket? Jo, SALT! Det går INTE att äta majskolvar utan salt, det vet ALLA! Men ingen panik, min goda vän hade massor av salt, så fick låna lite. Nu har jag ätit klart och det var väldigt gott! Dricka till? Ramlösa, med smaken blodgrape/apelsin. Väldigt god, lagom söt.


Såå, Turkiet it is! Ser väldigt mycket fram emot detta, ska bli såå spännande, roligt, utmanande och ja, spännande igen skriver jag nog, för det är det ordet jag känner passar sig bäst i detta sammanhanget.


Jag hoppas många kommer hälsa på mig, annars kanske jag dör. Tänk att inte få se sina familjer på 6 månader. Första familjen, the real one, andra, vännerna och den tredje, jobbet.

Nä, inte tänka på det, det går inte.


Idag ska jag träna, vet inte riktigt vilket pass det blir än, vi får se. Troligtvis spinning. Imorgon är jag ledig, så det blir morgonpromenad och träning på kvällen.


Fre, AW och Lör, fest!


Nä, nu ska jag fortsätta med dagen, har lite att stå i.


All kärlek!!!!


P.s På fre ska jag baka en god kaka, sådetsååå.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards