Alla inlägg den 5 februari 2012

Av malin nilsson - 5 februari 2012 12:21

God morgon alla fina!!! Jag vaknade helt utsövd och har nu ätit en god frukost (Smoothie på turkisk youghert, kesella, grädde och bär baconskivor och en babybell ost) Jag ska strax åka och träna, men måste smälta maten först, så passar på att skriva lite. Har ni läst att blondinbella nätmobbas för sin vikt?? Denna starka, duktiga driftiga tjej får maaaassa kommentarer på sin blogg, p.g.a en bikinibild hon la ut. Asså jävla nolifers! Hoppas ni mår jättttttebra nu, när ni hittat någon att "mobba" för att hon har en normal kropp. Jag mår typ illa. Men folk må va folk, mår man dåligt själv är det väldigt lätt att ge sig på andra, för att få upp sin egna självkänsla. Man ser detta då och då, i vardagen.


Idag ska jag träna en timmes kondition och sen senare i eftermiddag ska jag på lite kalas. Blir inge tårta för mig dock, o nej. Tre kilo ska bort tills jag åker och då kan man inte äta tårta. Mitt motto är fortfarande balans och detta är en del av detta.


Jag måste gå till tandläkaren..snäll pappa ringde och sa han kunde betala det åt mig. Det var mycket snällt, då min ekonomi denna månaden är ett skämt.


Nu kör vi!


Hejjjjj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards