Alla inlägg den 6 februari 2012

Av malin nilsson - 6 februari 2012 11:48

Ja, det är inte som på våren/sommaren då man nästan springer ut för att ta sin runda. nej nej nu sitter jag här, har ätit god frukost, donat lite osv och taggar!:) men nuså vart det dags. Ska bara pälsa på mig som sjutton först! Börjar man frysa bara lite så är hela promenaden förstörd!! (Längtar till sommaren, då man kan gå i linne och shorts) Suck, drömma kan man ju.


Igår var jag på lite kalas, trevligt! Så sällan man hinner träffas nuför tiden. Väl hemma åt jag kotlett med stuvad vitkål. Mums! När jag väl fått fason på vitkålen, den är inte heeeeeelt lätt att hantera. Hård som fan. Som en osäker tonåring.


Ikväll blir det ZUMBA för andra gången, riktigt längtar så kul var det!! Det r enda passet jag blir lite ledsen om jag inte kan gå på, de andra gillar jag ungeför lika mycket.


har kommit på att jag absolut köper mig ett flak (Nästa månad) Celsius, love them. Och nu när jag kör strikt lchf (Bara fram till nästa tors) Så är de änna riktiga lifesavers! Kan verkligen rekommendera den med apelsin och den med citrus/lime. Att man bränner mer fett, nja. Men de ar bara naturliga ingridienser och man slipper aspartan och sån skit. Sen smakar de riktigt, riktigt bra!


Nä, nuså kör vi! Ses i skogen! Kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards