Alla inlägg den 16 december 2008

Av malin nilsson - 16 december 2008 15:35

Jag har varit  kär många ggr. Och jag har varit förälskad desto fler ggr. Men vart går egentligen gränsen mellan förälskelse och kärlek? Jag tycker de går in i varandra rätt så bra..


Många tänker nog, att  man har varit kär lika många ggr som man haft långa förhållanden. Jag sa jämt förut att jag varit kär tre ggr. Freddy, Daniel och Reza. Men detta stämmer ju faktiskt inte. Kotten tex, han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag va ju för fan dö kär i honom!! Sen blev det aldrig t allvarligt mellan oss, men känslorna fanns ju där.

Å Magnus. Han  va en av mina första kärlekar.Dom glömmer man inte alltså. Jag är glad för varenda en. För varge ny kärlek du träffar, lär du dig nånting nytt utav. Och bara känslan av att vara förälskad är ju sååå härlig.


jag ger mig hellre ut i leken och riskerar att bli sårad, än att inte ha älskat alls. Jag älskar gärna stort och mycket. Im a giver not a taker och jag mår som bäst när man får ge!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards