Alla inlägg den 19 december 2008

Av malin nilsson - 19 december 2008 10:34

Mamma ringde mig för några minuter sen, hon fick inte igång bilen, å hon skulle till jobbet. haha, den stackaren. Hon undrade om jag kunde köra henne, å det hade jag självklart gjort, men jag e själv på jobbet serrö!

Efter jobbet ska jag ut å promenera, sen in till stan å åka hem till min gumma, Anna. Ska bli så spännande å se bebis!!


Sen kanske träffa min favvomattias, om han pallar, han ska nämligen festa ikväll den parveln:) Själv blir det lugnt i kväll, jobbar hela helgen.


Messade med Goran igår typ hela kvällen. han e skum. Å rolig. Å jobbig. Å ja saknar honom ibland:) Vi klickade på nåt sätt...lika sjuk humor båda två! Å båda gillar att bada i pooler på nätterna, lite i dimman sådär:)


Vi får väl se om vi kommer tr'äffas igen, känns så. Så som vi håller på å gnabbas känns det som vi har värsta äktenskapet. He, he.


ciao bellas!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards