Alla inlägg den 27 december 2008

Av malin nilsson - 27 december 2008 14:11

Ikväll blir det mys med Mattias, så tänkte va duktig och städa nu några timmar.


SEn hoppas jag att jag å jennifer kan rida imorgon, va hur längesen som helst jag red. Kan sakna det ibland. Shit, jag kanske ramlar av:)


hahahahahahaha

Av malin nilsson - 27 december 2008 13:43

Känslor är nånting som man inte kan styra över..hur mycket man än vill och hur mycket man än försöker.

Visst, man kan lura sig själv och inbilla sig själv att man tänker si eller så, men de rätta kommer alltid fram, om det e så du känner i ditt hjärta.


Om det t.e.x tagit slut me en kille och man e jätteledsen över detta, så är det bättre att låta det ta sin tid än att efter en vecka tro att man är redo för en ny.


Jag tänker iochförsej så här, att om det tar slut, så är det inte meningen. Det är inte ödet som säger att ni ska va tillsammans och då är det ändå ok. Allt som händer, händer för en orsak, det tror jag starkt på. Alla erfarenheter du träffar på, på vägen är alla bra. Man lär sig alltid något...aight?:)


Efter R t.e.x, har jag blivit mycket "hårdare" mot killar, alltså, låter inte någon köra över en. Å hade man inte haft dåliga erfarenheter, hade man kanske inte vetat hur man skulle hantera vissa situationer.


Sen är vi bara människor. Alla gör vi misstag då och då. Men det är väl inte hela världen lr? U live and u learn.


Peace!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards