Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av malin nilsson - 8 oktober 2009 11:45

Va söta han e då! inte sett han på ett tag, såg ett kort nu.


Han ser sådär lite "mörk" ut, väldigt, väldigt fina ögon och, ja bara mys helt enkelt!

Av malin nilsson - 8 oktober 2009 11:30

haha! Alla reagerar på samma sätt när de kommer in i köket och ser, min tavelduk och färgerna, dom ba, vaaaa men malin målar DU? haha.


Ne, jag gör ju,inte detta. Men tycker det är kul att exprementera lite. Kanske blir fult, men who cares liksom. Det är kul. (lr asså, ja köpte en duk, målade den rosa, sen la ja ner det) haha. Men ska måla nåt annat. Nån gång:)


Kanske bättre att börja med tusch

Av malin nilsson - 8 oktober 2009 10:45

Nu e det bestämt hur jag ska göra, nästan iaf.


Måla väggarna vita i rummet, ev fondvägg vid sängen.

Ny soffa.

Ny spis, kyl, frys plus göra iordning skåpen, måla och nya knoppar och sånt.


Åh så roligt!


P kommer hit nu och kollar hur det ser ut och så ska vi ev köpa färg också!


p.s världens godaste saft, rabarber, jordgubb.


Nu ska ja laga mat, för det var en propp som gick igår:)


kärlek!!


E sugen på att ta ett glas vin ikväll, det e jag väl värd?:)

Av malin nilsson - 8 oktober 2009 09:49

Hahahaha! Gjorde en fetingmiss idag, gick till jobbet, men jag va tydligen ledig idag. Men skönt att komma upp i tid! Har gått morgonprommis nu, hur skönt som helst!

Om en halvtimme kommer pappasen hit, så ska vi åka och kolla på spis. Cause, lets face it, this girl needs her food!


Kan ju,inte leva på makrill på burk liksom (Även fast det är väldigt gott)


Så nu, ska jag städa undan lite här (behöver ju inte se för hemskt ut när han kommer)


Ikväll blir det spinning med grymma A!


pözz, im out


P.s min vän S har en träningsblogg nu, yo go girl!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards