Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av malin nilsson - 25 oktober 2009 15:10

Väl sådär att försöka käka modifast idag, när man käka hur gott som helst igår och kebab i fredags.


Ne!! Vill äta gott idag!


vad är det man säger, på måndag börjar vi..:)


Längtar tills jag får min divan soffa, ÅÅh vad vi ska mysa i den!


hej

Av malin nilsson - 25 oktober 2009 09:17

Bästa kvällen me M igår!


Om det nu finns sk ätardagar, ja då kan man väl säga att vi hade vår igår:)


Käka på hotel avalon, HUR LYXIGT SOM HELST!


Seriöst, tror aldrig jag ätit lyxigare.

Först fick vi aptitretare...typ nån leverpastej:)

Sen förrätt, kantarellsoppa och sen oxrygg, rimmad.


Mumms!!


Sen gick vi på bio (såg den nya med brad pitt, var tyvärr ingen höjdare) Och käka popcorn baconsnacks och bilar. Men oj vad gott det va!


Sen 12 tåget hem!


Måste berätta, när jag satt på tåget, så hade jag ett gäng killar framför mig. Dom var la kanske 15 år eller nåt, fulla:) haha, va såååå roligt att höra dom prata med varanndra. En av killarna blev snabbt min favorit, då han somnade ifrån dom andra...haha, men sen vaknade han till och började sjunga på nån låt om nån barbapappa...typ..


Nu är jag på gymmet och jobbar medans syster är hemma hos mig och målar! Ska bli så roligt att få lite nytt, ny färg på väggarna och ny soffa. Och sen köpa lite nya smågrejer, kuddar, filt och ev gardiner! men först måla, sen the details.


Pratade lite med pappa igår också, han och mamma är i spanien och gottar sig. Dom hade det bra! Tycker det är sååå roligt att dom fortfarande reser och ser till att ha det bra och tar hand om varanndra.


Pöss

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards