Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av malin nilsson - 13 oktober 2009 21:56

träning har jag ägnat mig åt ikväll ooh så gott det va!

Imorgon står det morgonpromenad och jobb på schemat.


Ätat två morotskakor idag (stora) och godis idag! Får alltid såna dumma infall när jag känner mig lite hängig. Kände mig jätte förkyld förut, men nu mår jag prima!


Tors jobb, köpa färg, spinning och basta

Fre Jobb promenad bio fika

Lör mys och vindrinking och just det ja, ska va på gymmet hela dagen. Får ställa upp vet ni, speciellt nu när syster ska hjälpa mig med målandet.


Sova snart, bara kolla christine


pözz!

Av malin nilsson - 13 oktober 2009 16:26

Är nåt jag skulle vilja ha begränsat av! Lr inte va fattig jämt iaf!


gud damn

Av malin nilsson - 13 oktober 2009 15:27

En tjej som jag stör mig lite på i smyg!:) Lr stör mig och stör mig, kanske är mer situationen jag stör mig på.

Detta är en tjej som jag var kompis med när jag var liten, men nu har vi inte pratat på över tio år.

Det blir alltid så konstigt när man stöter på varanndra...och vi hälsar aldrig. Vet inte riktigt varför, egentligen.

Jag menar de flesta hälsar man ju på, om man vet vilka det är och så.


Är lite hängig idag, lite förkyld så bestämde mig för att åka til ica och köpa lite gott. I mysbyxor, utan smink och allmönt glåmig:)


Det är ju då man möter dom såklart.


Aja, anyway lite trist, mebn thats life. Det är först när man stöter på henne som det känns lite.


Btw. Denna tjej är alltid iordninggjord, felfritt majkad, stylad osv. Me not so much:)

Men absolut deta handlar om ens egna osäkerhet, man vill inte vara den tjejen, men visst kan det handla lite om avundsjuka. Boo!

pözzzz

Av malin nilsson - 13 oktober 2009 12:45

Att Helena i ensam mamma söker har ett SVÅRT val framför sig...i ena hörnet har vi den personlige tränarn, killer body, fint hår, fina ögon, fin hy och är liksom bara drop dead georgeus. Sen har vi farbror polis...Snygg han med, stabil, har lite mystik i sig och också han en drop dead georgeus kille.


Svårt, svårt.


Nu har jag gått en promenad i det vackra höstvädret!

Lite kallt nu, man får ta på sig ordentligt!


Bu bloir det fixi fixi några timmar och body and mind plus bastu ikväll.


Är liiiite förkyld, men det får bära eller brista.


En sak..

Ni som tänker på vikten och så, var inte rädda för mat! Det är inte maten man blir tjock av, utan allt det andra isf...Läsk, bullar, pizza, lack of motion och sånt.


hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards