Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av malin nilsson - 23 oktober 2009 21:58

Ni söta!


Sitter här i min lägenhet (utan soffa) målardags på söndag..

och har myskväll. Skulle över till V egentligen, men hennes lilla J är sjuk.


Är trött som fan! vart mycket dessa dagarna.

Ser fram emot morgondagen. Mys med bästa M!


Ska även promenera på morgonen, och sen dammsuga listor och sånt, så det är fritt fram för P på söndag.


Kanske min fru kommer hit snart och tar en cigg och chittchattar lite?!


Hon har kille nu! Så roligt tycker jag! Hon är värd den bästa och förtjänar att vara kär.


im out brothers:)

Nu

Av malin nilsson - 23 oktober 2009 14:59

Kommer snart snäll pappa och hämtar min soffa och snäll V ska hjälpa bära ut den och på söndag ska snäll P måla!


Im blessed in soo many ways, wouldnt trade my friends and family for anything!


Just so u know..


pizza ikväll tror jag. Gotta mig ordentliget, jag e värd det!

Av malin nilsson - 23 oktober 2009 10:11

med A. Det bästa är när det är snö, lr iaf kallt och mörkt så man ser alla lampor. Oh yes!


Stark människa?


Vad definerar en stark människa?


Jag tror att, om man är en stark människa, så förblir du stark även i jobbiga situationer. Man lär sig att banda sina känslor.

Sen självklart är det mänskligt att må dåligt och vara nere ett tag. Det är hur du reser dig som är det viktiga!


Väljer du att se dig själv som ett offer? lr väljer du att kämpa och stå för dina konsekvenser?


Fight, people, fight!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards