Alla inlägg under december 2009

Av malin nilsson - 18 december 2009 17:45

Att klaga men mår verkligen PISS idag!


Nackspärr, ont i axeln (Det jag aldrog tar itu med) och förkyld!!


Känner mig som 90 år.


Ok

Av malin nilsson - 18 december 2009 15:02

Nu börjar mitt tålamod ta slut, hur mycket snor kan en människa ha egentligen?

Av malin nilsson - 18 december 2009 00:21

Tänker jag..."Hur skulle du hantera detta?" Och så kommer svaren till mig.


Tänk vad viktigt det är att ha "förebilder" i sitt liv.

Lr vad ska man kalla dom...Personer som man beundrar och respekterar och som har gjort ditt liv till det bättre.


DU ger mig styrka!! Glöm aldrig det!!

FF

Av malin nilsson - 17 december 2009 12:46

Förkyld som en isbjörn på crack!


Jävligt störande!!!!!!


Anyway kom och tänka på filmen TROJA förut, med bland andra Brad pitt.

Han killen som Brad pitt dödar, fan vad snygg han är! Håller ni inte med?


Nu back to att kurera sig, igen.


Suck.

Av malin nilsson - 16 december 2009 15:53

Ok, jag ska FÖRSÖKA bortse från det faktum att jag ligger hemma som en halv döende och tänka på det positiva!!


Resan började 8.50 från bryngelsvägens parkering i stenkullen, jag och E blev hämtade av snälla pappa (resten av gänget blev också hämtad av nån snäll förälder där ute i världen..ooh yes we are blessed!


Runt tio över nio kommer vi från till shell vid götatunneln (lr kjell som jag helst säger)


Går in och köper lite frulle and then OFF WE GOOOO!!


LITE kycket pensionärer säger vi, men vi ignorerar den tanken.

(Sen lite senare på bussen får vi veta vilka dom RIKTIGA pensionärerna är, haha)


Stoppar för mar, rök, luft och annat och bara lite senare (?) var vi framme vid cinderella!

Bussresan blev kantad av mycket skratt och andra tokigheter, så gick ganska snabbt...värre var det med hemresan, men den kommer vi till sen...huuuua!


På båten sätter speldjävulen sina klor i mig, haha och vi äter och äter och ÄTER lite till. Hua vad mätta vi var!

Men oj vilken god mat det var! Både julbordet och frukosten.


Å vilka odörer sen...Ni kan tänka er! En båt fylld  med folk som käkar som dom aldrig fått mat innan i sina liv!


Anywho, vi dansade lite och så, inga konstighter.


Sen morgonen efter hade jag lite ont i min hals, men tänkte att det går nog över. Men nej. FF sjuk. Och kommer säkert vara det hela veckan.

Fuckface.


Så, kommer jag åka cinderella igen? Kanske, om jag åker med samma personer igen, har roligt med er vad jag än gör!

Men inte så att jag sitter och planerar nästa resa..Liiiiite lång resa för ett julbord lr vad säger ni tjejer?


Hemresan va iaf ett helvette för min del. Kunde knappt svälja, uuuuuh!


Back to bed






Av malin nilsson - 16 december 2009 15:52

  

Av malin nilsson - 16 december 2009 15:51

  

Av malin nilsson - 16 december 2009 15:50

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards