Alla inlägg under december 2009

Av malin nilsson - 13 december 2009 13:17

Sitter på bussen mot Sthlm nu med 4 coolingar och 95 st pensionärer! Har inte känt mig så här ung sen innan jag var 20 åt... Sweet!!!Har käkat lite polkagris, skrattat åt rädda människor på Youtube tills jag praktiskt taget grät, garvat åt Frugan när hon tappade ut inte mindre än 2 st kaffekoppar på hennes stolssyna OCH nu ska jag spela MIG!!!TTYS!!!!!

Av malin nilsson - 12 december 2009 13:12

En för jävla tråkig kväll igår!


Ingen som hade förberett fredagsmys till en när man kom hem, ingen stor manskropp att slänga armarna i:) Boooooo!!


Förövrigt så blev jag stood up av J, så ska bli roligt att höra hur han hade det igår..


Nu ska vi snart åka nåt!

Så ikväll blir det till att packa lite och sånt. Tio i nio åker vi imorgon härifrån!

Slutar åtta ikväll, men är väl inte värt att göra nåt då?

Scrappa lite!:)


Kärlek!

Av malin nilsson - 11 december 2009 11:55

köpa en ny telefon, betalar extra för att se vem som ringer varje månad, men ser inget på den!


Mycket störande.

Mycket!


Nu ska jag fixa lite ärenden, sen jobba.

Sen ikväll kommer kanske J över på lite glögg.


tjo och hej på er!

Av malin nilsson - 10 december 2009 17:01

Hade mycket känslor inom sig...lite saknad, lite dåligt samvete och lite andra blandade känslor.


Lr hur kan det vara så att man kan älska någon..men man kan inte vara tillsammans med personen?


Dålig timing? ja kanske. För olika? Ja.


Av alla killar man haft så har man älskat dom på olika sätt.


Sen finns det vissa som alltid kommer ha en speciell plats hos en, Om det så gått 10-20 år. Tjejer, ni vet vad jag menar!


Den/dom killarna som berört oss på olika specifika sätt.


Dessa personer vet vilka dom är och jag önskar er ALL lycka.

Ingen bitterhet, Ingen ånger. Bara frid!


Frid att man har vetskapen att man gjorde det rätta. Man följde sitt hjärta.


Jag bär er med mig, vare sig jag vill det lr inte:)


peace!!

Ut

Av malin nilsson - 10 december 2009 12:46

Och promma!


Sen städ och spinn på schemat.


ÅÅh vad jag är sugen på en kyckling baguette från tin tin nån dag, sjukt goda! Håller ni inte med?


Tjooo!

Av malin nilsson - 9 december 2009 14:05

Av malin nilsson - 9 december 2009 14:00

Föder barn, har mens,har huvudansvaret för familjen (kom igen, det är väl så?)


Kvinnor är fan grymma!!

Är STOLT över att vara tjej!

Och är stolt över mina kvinnliga medmänniskor!!


Nåde den man som är dum mot nån av mina kvinnor!:)


Är lite anti män idag. Vet inte varför, gått min skogspromenad idag och bara tänkte och tänkte..


Men jag gillar ju killar också, haha. Men vi är ändå bättre!!!!!!!!


städtime!

Av malin nilsson - 9 december 2009 11:16

Med varma kläder och ut och promma! Sen väntar några timmars härlig städning:)


Ännu en sjuk dröm drömd i natt...kom inte ihåg vad det var nu men, nåt sjukt var det. Tomtar och troll typ:)

Ja herre!


See u later

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards