Alla inlägg under december 2009

Av malin nilsson - 3 december 2009 12:37

Och samlar krafter, ska ut och traska..bara som dagt samla krsft först. Slutade jobba tolv, men var tvungen att åka hem och käka först.


Rätt seg idag faktiskt...det va RIKTIGT jobbigt att gå upp. MEN jag klagar absolut inte!!


Men tror det kan vara bra med lite frisk luft.


Åt hemma gjorda hamburgare till lunch idag, mums. Till middag blir det bog en mf.


sing along amigas!!

Av malin nilsson - 2 december 2009 14:15

You know, i hope you know, thats this has nothing to do with you!


Du är grym, PRECIS som du är. Och jag är grym PRECIS som jag är.

Av malin nilsson - 2 december 2009 12:38

I min låda!


Idag har jag jobbat 07 till tolv. Träffa på M på parkeringen i morse, vi konstaterade att vintern e skit (vad gäller bilar och deras rutfan som tar en kvart att skarpa) Tänkte skriva klia..hände där då?


Träffa S också, haha han är så rolig.


Idag blir det fik med min fru och sen boxpass ikväll.


Imorgon har jag planerat sim och spinning. Ja, vi får se..


Skulle behöva åka till stan nån dag också, behöver köpa lite små grejer. Men det vete fan, det får vi se. Ingen ekonomi till det egentligen..


Så anyways, ha en trevlig Onsdag people.


im out.



Av malin nilsson - 1 december 2009 15:21

Hemma igen!


Ska ta en lång promenad sen göra middag (inte bestämt vad det blir än, det får vi se)


A mycket mer spännande blir det inte idag, börjar 0700 imorgon. Slutar tolv dock, så blir en härlig heldag imorgon ledigt nästan. Huuur l't den meningen då? A men ni fattar.


Dags å bege sig innan mörkret faller!


chip å haj

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards