Alla inlägg den 7 juni 2009

Av malin nilsson - 7 juni 2009 19:53

Jag och M tog hans bil upp till lysekil fredag eftermiddag, brummade och brummade och en timme senare va vi framme!!


Stannade och köpte lite käk, hamburgare, korv och västkustsallad.

Väl framme vid husvagnen kom en vind av välbefinnnade över mig. Campa är fan nice alltså, inga krav inga måsten, bara ta dagen som den kommer.


På kvällen drack vi lite vin och öl och J kom förbi, Ms systers kompis som också var där uppe.

Spelade kort och snackade skit om allt möjligt. J är 18 så man hade många, många roliga pratstunder med henne och jag kände igen mig mycket i henne, när jag själv var 18. Nu kände man att man faktiskt är 25 plus:)


På lördagen så fick vi ett ryck (Lr det var väl säkert jag som sa efter några glas och efter nån grym låt på radion "Ska vi inte dra in till lysekil och festa?"


Sagt och gjort. Vi tog js oskuld vad gäller gå ut på krogen, så jag tog genast på mig rollen som storasyster.

Hennes pappa ringe till mig å M och sa att han va lite orolig såklart, enda dottern liksom, men jag lugnade honom och sa att detta blir så bra så!!_)


Mycket trevligt ställe och sen drog vi tillbaks vid två tiden.


Och måste säga detta tgill er som undrar varför jag å M drog upp tillsammans.

Alltså, det kändes rätt och bra att åka upp, vi trivs bra i varanndras sällskap och hade jag inte velat, så hade jag absolut inte åkt upp, det vet ni.

Mådde bra där uppe med honom så tänker inte mer på det. Bara man mår bra.


Roligast i helgen: Jag, går till toaletterna nio i morse, tappar handduken, får upp den på några sekunder, tror jag, men visar säkert rumpan för minst två husvagnar. Piiiiinsamt.


Tristast: Planen va ju att komma hem med värsta brännan, men var inte så mycket sol faktiskt. Mest regn, haha. Men ändå liksom..


Nu e jag så trött, så vet knappt va jag heter. Gonatt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards