Alla inlägg den 19 juni 2009

Av malin nilsson - 19 juni 2009 12:15

Heeeej people!!


Igår fick jag ett sms. Lr jag fick många sms. Men ett av dom gjorde mig så paff så jag skrev ingenting tillbaks. haha.


Skulle egentligen promenerat innan jobbet idag, men vaknade alldeles för sent. Så det blir frulle och lite tv innan ist. Börjar två idag. Rätt skönt.


Ifall ni vill veta så ska jag äta ravioli på burk till middag idag. Mohaha. Fast jag ÄLSKAR ravioli på burk. Gjort det ända sen jag var liten. När dom käka annan skum vuxenmat, så fick jag en burk ravve. Fabolues.


På måndag ska jag sätta över fyra tusen till pappa, så har jag lagt undan fem till thailand.


Igår kväll åkte jag över til C en sväng. Lovely. Hon e lite nervig för idag, för ett samtal hon fick av en viss kille. I understand her. Men RESPEKT till killen som ringde. Hur många hade gjort det liksom??!


Jag hoppas på sms terror sedan. Fan ja ska upp sex imorgon. jaja.


peace!!

Ovido - Quiz & Flashcards