Alla inlägg den 14 juni 2009

Av malin nilsson - 14 juni 2009 14:28

A men seriöst!! Kändes som jag satt i den jä*la taxin i typ tre timmar.


Tack söta A för att du höll mitt hår när jag va tvungen att spy:) Så jävla nasty. Men shit va illa jag mådde. (Mår bättre nu efter en god natts sömn och en halv liter daimglass) hehe.

Taxi kom typ halv fem (Efter jag la mig ner och vila lite på en trappa och farbror blå kommer fram och pratar med mig) Tyckte iofs att det va jävligt bra gjort. Det hade jag kanske inte tyckt när jag var 15. Men nu när jag är 26 tycker jag det, haha. KUNDE ju vart så att man va helt ensam typ och inte visste var man skulle ta vägen, somnat på den jävla trappan liksom. Usch sånt e inge bra.


Såg förresten världens sjukaste tatauering igår. Seriöst. EVER. Det va nån konstig bild, med massa olika färger med en text under "Fittan är så här stor" Jag skojar inte.


Summering: Skit kul kväll, skitkul folk och bara skitbra:)


Tror att ja har en vän som är väääldigt kär, för hon åkte skitidigt. Hon ville ligga alltsåååå:) Been there, ibland ba måste man. Så e de!!


Ikväll blir det film och massa onyttigheter alene. Myyyyyyyyyss.


kärlek!!

Ovido - Quiz & Flashcards