Alla inlägg den 15 juni 2009

Av malin nilsson - 15 juni 2009 21:20

Mycke till semester och ledighet. Sol, bad, grekland och massa annat skojsigt.


Om två veckor blir det en liten tjejtripp, askul. Å helgen efter nu träffa S. Min lila homiegirl.


pyss

Av malin nilsson - 15 juni 2009 15:45

Seriöst,om det hade gått å knäppa med fingrarna å helt plötsligt hade du den snyggaste kroppen som DU kan tänka dig, det är klart det hade jag gjort.


Jag funkar såhär, när jag känner mig lite små fet, haha så köper jag ännu mer onyttigt. Å tränar mindre. Funikar alla så kanske? Nä tror faktiskt inte det. Men så funkar jag. Tur man känner sig själv iaf:)


Tror det handlar om självkänsla. Visst, jag känner mig lite bättre när jag har gått ner tre kilo ist för upp. Men det är inget jag lägger ner mycket energi på.


Jag är en sån tjej som ibland går upp och ibland ner. Nu e de upp, Ahaha. Orkar inte träna just nu. Kanske nästa vecka. Until then, me need them crispa bad, aiggght:)


Läste ett inlägg förut. Måste kommentera här.

Jag tycker såhär, man ska aldrig hänga med nån som får en att må dåligt, och du ska inte omge dig med vänner som inte är ärliga och som vill dig illa. Detta låter ju självklart nu när jag skriver det:)


Och har nån vän till dig en pojkvän som man inte kommer överens med dig, så tycker jag det är vännens fel att påpeka detta till killen. hade min kille sagt nåt dumt om nån av mina vänner som va respektlöst, hade jag sagt ifrån med en gång. det handlar om resekt. Respekt till sig själv och speciellt respekt till andra, dina medmänniskor, dina vänner.


Är man lycklig inombors borde man inte ha nån anledning att gå runt att hata, misstycka, snacka skit bla, b la bla. Sån skit, fan vem orkar??


Man behöver inte älska alla, men försök respektera.


Å tycker man inte om någon, skit i den. Din mamma uppfostrade dig bättre än så. DU e bättre än så.


tjaaaaaa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards