Alla inlägg under april 2010

Av malin nilsson - 11 april 2010 10:56

Har faktiskt indeed jävligt god mat!! Till rätt så rimliga priser.

Det e fan mitt nya nyårslöfte att börja käka där mer!..:)



Mer god mat åt folket!


Vaknade tidigt i morse av att syrran ringer och säger att statoil är stängt, å fråga om jag försovit mig!

Hua, tur det inte va mitt pass, nån annan stackars sate som försovit sig! Sånt är inte kul, att försova sig, hela dagen blir änna förstörd.


Men iaf, idag ska jag köpa cykel, byta däck och föhoppningsvis äta lite leftover cake hos E:)


Grattis grattis söta du förresten igen. U rock.


En tanke slog mig i morse då jag vaknade av solen kombinerat med samtalet, att fan vad jag älskar mitt täcke!!

Ja.


Nu, en dusch, lite mascara på fransarna och litekläder på kroppen, then off we go!!


Ha en mysig söndag alla!

Av malin nilsson - 10 april 2010 12:11

å herre!


Inte så lätt lära gamla hundar, himla roligt haha!


Usch sitter här och snörvlar, blir ingen promenad idag.


middag å mys ikväll


kram på er lite jobbigt skriva med en hand

Av malin nilsson - 9 april 2010 12:08

Ser ut som tolv år.Ser ut att...inte ha vart med om nånting.

Har inga muskler.

mamasboy:)


Fina ögon dock.


Idag hade jag höga förväntningar. Jag fick en örfil. FF inte bra. Men jag måste ut och gå en sväng, måste få lite luft, kan väl inte bli värre av det?


Tjing hörs sen


Av malin nilsson - 8 april 2010 12:45

Damn!!


Nu ska jag ta mig till lerum, måste lämna in en film och jag måste ta mig till apoteket, sen hem och göra det jag gjort dom senaste dagarna...nada!!!!!!!


Jag spyr på mitt sjuka arsle! Hatar det verkligen.


Börjar tröttna på käcka Ellen, vänner och "How i meet yourmother" Yes that is possible.


Ska typ köpa massa saker på apoteket, fast jag har lärt mig av erfarenhet att det hjälper oftast inte så mycket, det brukar ta den tid det tar. Men måste ha nåt som lindrar iallafall.


Hejdå

Av malin nilsson - 7 april 2010 17:53

  

Av malin nilsson - 7 april 2010 12:18

Inför vintern nu och det billigaste är thailand och det är inte ens så billigt, två v me hotell ligger på 16-16.500


Bra. Då vet vi det.

Flygstol ligger på tolv.

VARÖR ska det va så dyrt för? Var la himla onödigt?


Ha, jag är iag inte frisk ännu, ska försöka ta mig till apoteket idag och kpa nödvändigheter.


Ha de ha de

Av malin nilsson - 6 april 2010 16:45

Bästa veckodag? Fredag

Humör? Just nu, FUCK OFF, annars glad som en lärka:)

Favoritgodis? ÅÅÅh, finns ju sååå mycket, men djungelvrål och dumle är två kärlekar som aldrig rostar.

Är det nåt du inte äter? Njae, jo blodpudding. Och lever.

Kläder just nu: Morgonrock, rosa tofflor

Musik just nu: Inget!

Favoritfärg: Rosa, svart

Favoritsaft: Jordgubb

Dagens längtan? EEh bli frisk såklart!

Hur många kuddar sover du med? Två

Spelar du nåt instrument? Haha, nä

Frisyr just nu: OOOh u don´t wanna see

Kommer du ihåg första kärleken? Oh yes, med kärlek i hjärtat

Gayvänner: Ja, en.

Dagens borde: Absolut ingenting

Dagens fundering: Hur mycket snor kan det finnas i min näsa...egentligen?

Snarkar du? Nä?!

Rädd för insekter? Ja, tyvärr

Röker du lr snusar? Lite av båda, vid olika tillfällen

Syskon? Yes tre coola brudar

Bio lr promenad? Well, promenader är inget ovanligt här, så gärna bio! Fast promenader är obligatoriskt. Inte när man e sjuk dock.



Av malin nilsson - 6 april 2010 16:31

Försöker verkligen kurera mig, men går inte så bra. Känns som detta kommer bli en långkörare, kanske frisk på torsdag, tidigast! Usch. Hatar att vara sjuk. Vet, låter säkert jätte gnällig, men fan man mår skit plus att man förlorar pengar å bla bla bla u know.

Hua! yepp yepp.


Fru när ska ja lämna filmfan?


Nu ska jag äta frukost, usch hejdå

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards