Alla inlägg under april 2010

Av malin nilsson - 16 april 2010 11:37

God morgon gott folk!!


Hoppas ni har sovit gott, det har jag:)


Idag börjar jag jobba klovkan tre, ska cykla igen, asbra va. Funderar på gymmet nu en stund, blir för stressigt att promma.


Shit hungrig är jag också, måste äta massor!!


Har ni nån viss tidpunkt lr händelse som format er som person?


Det har nog alla och det behöver nödvändigtvis inte vara nåt negativt som hände då utan även något positivt. Men oftast är det nåt som va svårt under den tiden, men man kommer ur det starkare. Man lär sig av situationen och man drar nytta av det.


Hej!

Av malin nilsson - 15 april 2010 10:30

Är hellylle! Säger man så?:)


Sitter här med min mf och laddar inför min cykeltur till jobbet, Middagslådan är packad och ja, fan vad bra jag är!


Dags att röja lite snart kanske, så man inte blir skogsmulle. Ahahaha!

Nä det blir ett par lugna dagar, ska jobba nu och hela helgen. Tur att jag älskar mitt jobb!


Nu måste jag ta a mig min turban på huvudet, torka håret, lite make, och sen dra!


Ha en bra dag alla!

Å

Av malin nilsson - 14 april 2010 09:18

Va roligt me kommentarer, i like!


Idag är en fullspäckad dag mina vänner, sk börja med att kra in min syster till mölndal nu, hon ska till sjukgymnast ( aldrig kört dit innan, men pappa sa, klarar man inte köra dit, så borde man inte ha körkort, så ah haha)


Shit märker nu att jag har svinbråttom, så i smell u later helt enket.


Allum, möte, bytadäck, shoppa gå skor står också på menyn


take care ya´ll!

Av malin nilsson - 13 april 2010 13:09

Att läget för Afrikas vilda apor är akut! How sad e inte det då?

Man kan bli fadder, värt att kolla upp tycker jag.


Läste lite olika bloggar igår kväll om missbruk och dylikt. Det är ju ämnen jag själv tagit upp i bloggen lite grann, men efter ett tag blir man liksom..slut bara på att tänka på det. Tänk på alla behandlingshem t.e.x, hur många är det som blir bra? Inte många. Å förut var jag mer åt det hållet att jo, men dom behöver mer saker att göra, bla bla bla, men nu är jag tuffare och tycker att man ska inte dalta. Man ska vara helt ärlig ist och säga tex, om det är sanningen att om du fortsätter supa så kommer du förlora din fru dina barn och ditt hus.


Fast nu när jag läste vad jag skrev vet jag inte vad jag tycker egentligen:) Det är ju så individuellt det här ändå, från fall till fall.


Anywho!


Fortfarande snorig usch på det!!

Men ska ut på en långpromenad nu, tänker att det kan ju inte göra saken värre lr?


Imorgon möte klockan 17, då tar jag lilla Karin dit, bra, ska passa på å kolla tiden också, hur lång tid det tar. Jag gissar på 20 min, men vet inte.


Ha en bra dag alla!

Av malin nilsson - 12 april 2010 17:18

hett, hett! Faktiskt.

Av malin nilsson - 12 april 2010 12:00

Kunna träna!

vågar fan inte det än asså, ff lte rossel i hals osv.

Men idag blir det en promenad till Floda hämta "Karin" (cykeln) Och en cykeltur hem igen.


Sen byta däck, städa m.m


Så mina vänner, min dag börjar NU!


Hej!



Av malin nilsson - 11 april 2010 17:08

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards