Alla inlägg under april 2010

Av malin nilsson - 22 april 2010 17:52

Sugen på att gå och träna! Usch!!!:)


Men måste, annars om man skiter i passen får man ju betala massa cash.

Får gå dit och genomlida det.


Har sån oskön dag idag, kanske beror på att jag sov så dåligt i natt.


Sitter och slötittar på the hills, Spencer och Heidi gifter sig. Helt galet.


Undrar om man får in pengar imorgon, hoppas det så man har lite cash i helgen.


*Piiiiiiiiip*

Av malin nilsson - 22 april 2010 11:13

Gymmet nu för tiden! Hightech! haha. Svinbra faktiskt, alla kunde önska sina egna låtar.


Anywho..Somnade svinsent igår, skicka massa skumma sms, tog en nattcigg med min fru, käkade oliver och ja, sen somnade jag nångång efter där.


Hoppas på tvätt tid imorgon, i nee it!!


Ska slappa lite till innan jag sätter igång med dagen..:)


Pöz

Av malin nilsson - 21 april 2010 13:47

Sitter och lyssnar på just han, shit är nog lite småkär i den killen! Vilka låtar!!


Min frukost bestod av idag,två redbull. Inte så bra kanske!

Ska ta och käka nåt bra nu innan jag drar och jobbar!


Igår umgicks jag med H, hur nice som helst! Hon är asgrym!


Satt här och flumma, drack lite vino, snacka massa skit om ditten och datten, sprang på toa ett antal ggr!:)


Ikväll ska jag jobba på gymmet. Hade hellre legat hemma och kramats. Kramsjuk? ja, lite kanske.


Undar om man får cash på fre? Hoppas så!


Ok ok måste get ready, ha en bra dag alla!

Av malin nilsson - 19 april 2010 13:39

Oj oj hua hua trött idag!


Hade en massa plans, får se hur mycket jag hinner med. Blir nog en långprpmenad nu iaf!


Tittat lite på Oprah nu, fan vad hon är grym! Hon verkar iaf väldigt osjälvisk och generös person! Spännande intervjuer och bra repotage också! Trevligt,trevligt:)


Hungrig är jag också! Idag blir det nig sojakorvar och potatismos till middag. Låter väl smaskens.


Hej!

Jag

Av malin nilsson - 18 april 2010 15:14

Älskar dig för att du ringer och frågar om du ska lägga undan hemmagjorda köttbullar till mig



Im truly blessed.<3<3

Av malin nilsson - 18 april 2010 13:51

Redbull efter min prommis!! Fan min räddning.


Inte sovit så många timmar i natt tur man är ung och fräsch..:)

Dags för dusch och frulle...lr lunch, lr va man nu ska kalla det.


Behöver städa, en seris vårstädning, både här inne och i bilen. Haha, u know it ya´ll!



Somnade iaf som en knockad säl igår runt 05.30, men det var mysigt ändå..


Puss och hej!




Av malin nilsson - 17 april 2010 13:26

Lördag idag och redan halv dagen har gått!

Sover alltid så länge när man jobbat sent. Såg iaf ett blont yrväder igår när jag cyklade hem, i fönstret, så va där inne och tjingade lite:)


Träffade även P utanför basic, men orkade inte stanna och tjöta. Va så inne i min cykling:)


Precis käkat lite frulle, knäckemacka, citronfil och juice. Gott, gott.


Nu ska jag chilla, sen duscha och förbereda för jobb.


Ha en trevlig Lördag alla och ät massa lördagsgodis!

Av malin nilsson - 16 april 2010 13:08

Coca cola

Philadelphia paprika/lök

havreknäckebröd

Lösgodis

Oliver

Vårlök

Avocado

Yoghert

Majskolvar


Jag vet ju att ni ville veta..:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards