Alla inlägg under augusti 2010

Av malin nilsson - 11 augusti 2010 16:53

Smeknamn: Hmm, oftast inget, men brallan och korven försikommer ibland:)


Låt som du lyssnar på när du är ledsen? OOh dom värsta balladerna som finns, gärna Westlife. Och grämer mig riktigt ordentligt..Det är bra ibland.


Beroende av: Soliga sommardagar?...:)


Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och min personlighet.


Hur imponerar man på dig? Man är generös, öppen (lite mystisk också) Och liiiiiite, bara lite odräglig också:) Skoja!


Brukar du skratt för dig själv? Hela tiden.


Hur svarar du i mobilen? Haaaalllååå! Lr a de e malin.


Vem ringde du senast? Camilla Johansson.


Vad sa den personen som du pratade med senast? Att hon inte diggar Leopardvästar. Inte så speciellt mycket i vilket fall..


Brukar du komma i tid? Ja.


Hur känner du dig nu? Mycket bra! Ser fram emot träningen, sen ser jag ännu mer fram emot min myskväll jag ska ha sen...Lite gott och två filmer som jag velat se ett tag.


Vanligaste färg på dina kläder? Hmm, vit, svart rosa tror jag.


Vad saknar du? Pengar (alltid), mer resor, mer sommar.


Hade du en bra kväll igår? Ja, men inte så bra eftermiddag.


Favoritdryck på morgonen? Färskpressade joucer.


När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 23.00


Är du blyg? Nej.


Sysslar du med någon idrott? Hmm, well promenadr och gym. Lite simmning ibland. Men oj vilken periodare jag är. Tyvärr.


Tor du på kärlek vid första ögonkastet? Asså. Dom som känner mig tror att jag tänker skriva ja här, men asså. Jo who im kidding. Jag tror fan på det.


Har du spytt offentligt? ja. Det är väl inte det roligaste man gjort..


Har du bra vänner och familj? Jaa! The best!


Vad är det finaste du fått? Ett nintendo 8 bitars en gång för länge, läääängesen.


En speciell dag du minns? Svårt att välja en, det går inte.


Samlar på? Inget speciellt..


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma/Nån go vän.


När grät du senast? igår.


Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda me alla på en resa nånstans, faaan va ball.


Vad dricker du helst när du är törstig? vatten, Cola.



Nu ska jag käka, sen träna. SEN MYSA!!!!

Av malin nilsson - 9 augusti 2010 19:30

Fixa lite matlådor!


Det blir: Quornfärs med champinjoner, majs, krossade tomater, morötter (Oregano och chilipulver) Och en laxrätt med reme fraische och feta. Gott att ha de gjort, så slipper jag fixa med middag imorgon. Gott.


Ska promenera med mamma imorgon. Jag saknar henne! Herregud var ju nästan en vecka sen vi sågs! inte ok detta. Lite bodypump på kvällen också. Gott.


Åh blev så sugen på shopping förut när jag såg vad C hade köpt i Spania! Massa härliga färger!! Jättefin klänning! ÅÅÅh, jaja, för min del blir det shopping först typ i ...december tror jag:) Gott.


Sen jaaa, blir en lugn skön kväll, lite tv, lite tjöt i tele kanske.


Love u, ciao.

Av malin nilsson - 8 augusti 2010 14:49

Ego?? Känner du ens mig?


Verkar inte så. För då säger man inte så.

Och inte säga nåt rätt ut, utan gå till en annan och prata om de...Är vi 14 år kanske?


Känns som du har väldigt lätt att döma mig....Jag undrar om du kan är sån mot fler?


vattendroppen som fick bägaren att rinna över....kanske.


Känner mig otroligt sårad just nu.

Att ens få nån att känna sig så i sitt hem.

För att...När du säger vissa saker...vissa kommentarer...Så vet jag inte om du gör det för att vara "elak" avsiktligt, lr inte. Och känner man inte skillnaden på det så är det fan inte bra.

Nä.

Jag älskar dig, det vet du. jag har aldrig visat, sagt lr gjort nåt annat. And u know it. Skulle aldrig falla mig in ens. Not in my nature så att säga..

Till en helt annan sak...Love the way u lie, me rihanna/Eminem. jag döööör vad bra den är!



Av malin nilsson - 6 augusti 2010 15:57

Måste vara en av världens bästa serier...Slår Nästan, men bara nästan  beverly hills 90210 (The old version of course)


Sitter och fördriver tiden lite, H lånar min bil och om en timme ska jag åka och träna. Men sen!


Ojojoj då ska jag myyyyyysa. Fundrera på att köpa hem lite gott och bara vara. Men vi får se, vi får se


Va ska ni själva göra ikväll? Vilket fall som helst, så önskar jag er en trevlig en.


Imorgon blir det kräftskiva hos Fam jesperssen, en av mina äldsta och bästa vänner. Skål!


Fan asså, det är först när man sätter sig i soffan man känner hur trött man är i kroppen.


Ok bye bye.



P.s  Nae fan va ju når ju skulle skriva om, men det är för invecklat tar det tomorrow.


haaj!

Av malin nilsson - 5 augusti 2010 16:18

Min lediga dag. Gör inget speciellt, men bara har det bra liksom:) Fått min telefon idag, så ska sätta i mitt simkort om ett tag. Gillar min rosa också, men nu har jag ju köpt en ny så.


Råka tappa pappas i vasken..SORRY.


Hade en trevlig kväll i Tisdaga, va ute me H, satt och tog några glas och bara tjöta. Skulle va en lugn och fin kväll. Blev det också, men haha, jadu H, va ska man säga? Vi fick lite sällskap om man säger så. Fan va vi garva.


Dom säger ju att ett skratt förlänger livet. jag tror jag kommer leva tills jag blir 107. Den som lever får se:)


Idag käka ja ägg, smoothie och knäckemacka med leverpastej och tomat till frukost. Mums.


Blir nog nån slags lax till middag, alltså ikväll...vart lite sen me allt dag.


Kanske fika me min fru ikväll? Vi får se. Om ja orkar ta mig nåntans.

Love u.


hej hej

Av malin nilsson - 2 augusti 2010 17:15

Blev en rikigt ätardag idag, pizza, cola, godis. Oooops.


Sitter nu och vilar ögonen på Gordon Ramsey och ska strax iväg på träning. Ska bli skönt. Alltid extra skönt att träna när man jobbat hela dagen. SEN kan man slappa. Idag blir det seriemaraon. Oh how i like that sometimes.


Över till en annan sak, har hittat en riktigt bra blogg med massa nyttiga receot. Massa bra insperation och idee´r. Kul.


hej.

Av malin nilsson - 1 augusti 2010 14:56

Asså helgen. Den har varit väldigt lugn.Jag har varit väldigt osocial och tråkig. Men oj vad jag behövde det! Trött idag med iofs, men hade varit ännu tröttare om jag hade gått ut.


Idag hade jag tänkt att gå runt sjön. Den tanaken har jag haft sen klockan tolv idag och har ännu inte kommit så långt. Men nu så! Nu är cougar slut.


Så Måndag imorgon. Ska jobba alla dagar utan Torsdag. På Lördag blir det kräftskiva, himla sköj!

Ska försöka hinna med en fika med H också, väldigt sköj de me. Va år oh dar sen ja träffa den tösen.


Nä, nu ut och röra på sig och få lite luft!


P.s Skänker ut en tanke till alla väner som ligger hemma bakfulla, skönt att inte va det idag faktiskt:)


Pözz



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards